მოსწავლეთა მეხუთე სასკოლო კონფერენცია

სკოლაში ტრადიციულად ჩატარდა მოსწავლეთა სასკოლო მე-5 კონფერენცია "ჩვენ და გარემო", რომელშიც მონაწილეობა მიიღეს 7-11 კლასის მოსწავლეებმა.











კომპენტენტური მასწავლებელთა ჟიური და მოსწავლეების მიერ ჩამოყალიბებული ახალგაზრდა ჟიური შეაფასეს წარდგენილი თემები წინასწარ გამოქვეყნებული კრიტერიუმების მიხედვით.


 ჟიური













ლიკა გეორბელიძე, ნინი დალაქიშვილი მე-11კლ

ნიკა გიორგაძე მე-8 კლ, გიორგაძე დავით მე-9 კლ

მარიამ ხარაბაძე, დავით კელენჯერიძე მე-10 კლ

"გენმოდიფიცირებული პროდუქტები" 9ა კლ



ანა წითელიშვილი 10 ბ კლასი

"ბულინგი" მე-9 ა კლ

 მარიამ გეორხელიძე, თამარ სოფრომაძე მე-9ა კლ

"ურთიერთობები საზღვრებს გარეშე" მე-9ა კლასი

თამარ ფცქიალაძე მე-10 ბ კლასი

"წიგნი თუ კომპიუტეერი" დათო ბურკაძე, ნიკა ბაღდავაძე მე-9ბ კლასი

მარიამ ხარაბაძე მე-10 ბ კლასი






 ლუკა სვანიძე მე-7 კლ

დაჯილდოება

I ადგილი - თ.ფცქიალაძე მე-10 ბ კლ
II ადილი - ა.წითელისვილის მე-10ბ კლ; მ.ნაცვლიაშვილი და თ.სანიკიანი მე-8 კლ
III ადგილი - ნ,გიორგაძე (მე-8 კლ) და დ.გიორგაძე (მე-9ბ კლ)

ახალგაზრდა ჟურის ნომინაცია "საუკეთესო თემა" - ანი წითელიშვილის
 

 

 

 

 







Комментарии

პოპულარული პოსტები

მეცხრე კლასის ნამუშევრები ისტორიაში

შესრულებული კომპლექსური დავალებები გერმანულ ენაში

კომპლექსური მუსიკაში