დისტანციური მეცნიერული კვლევა-ძიება მე-6 კლასში
მიმართულება: მეცნიერული კვლევა-ძიება
ცნება:კვლევა (შედეგი: 1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს: პრაქტიკულ აქტივობებში მონაწილეობა და კვლევითი უნარ-ჩვევების დემონსტრირება
მკვიდრი წარმოდგენა: მეცნიერული კვლევა გვეხმარება ბუნებაში არსებული კანონზომიერებების ამოცნობაში; მეცნიერული კვლევა მრავალეტაპიანი პროცესია.
საკვეთილის თემა-სამეცნიერო კვლევის ეტაპი - მოდელირება.
ტექნიკური საშუალებები: Microsoft Teams, Microsoft Power Point add-ins Pear Deck
წინარე ცოდნა: მოსწავლე უნდა გაეცნოს პრაქტიკული სამუშაოს მსვლელობის აღწერილობას დამოუკიდებლად სახლში.
გაკვეთილზე: 1)პრეზენტაციას გაზიარებული ეკრანის საშუალებით აჩვენებს პრეზენტაციას)
2)ინტერაქტიული პრეზენტაციის (power Point-ის Add-Ins-Pear Deck) საშუალებით მასწავლებელი დემონსტრაციის რეჟიმში სვამს კითხვებს:
ა). რატომ ატარებთ ექსპერიმენტს;
ბ)რას ცდილობთ განსაზღვროთ?
გ). ივარაუდე, რამდენად დაემსგავსება შენი გაკეთებული თაბაშირის ნიჟარის ფორმა ნამდვილ ნიჟარას?
დ)რა მასალები დაგჭირდებათ ექსპერიმენტის ჩასატარებლად? (პლასტელინი, ვაზელინი, ნიჟარა, თაბაშირი, წყალი, პლასტმასის კოვზი, პატარა ქილა.)
ე)ჩამოთვალეთ ის ნაბიჯები, რომლებიც გადადგამთ ექსპერიმენტის ჩასატარებლად.
3) აქ იწყება ონლაინ რეჟიმში ცდის ჩატარების ჩვენება. მასწავლებლის მიერ და ერთდროულად მოსწავლეები ასრულებენ იგივე პროცედურას.
4) pear-deck -ის პლატფორმის პრეზენტაციის გაგრძელება;
ა)აიღე ნიჟარა და დააკვირდი პლასტელინს. ჩახატე დაკვერვების შედეგი
ბ)რა არის საერთო ნიჟარის მოდელის შესაქმნელად გამოყენებულ შენეულ გზას კლდოვან ქანებში ანაბეჭდის წარმოქმნის ბუნებრივ პროცესთან?
გ)შეძლებდი თუ არა ასევე ადვილად რბილი სხეულის ანაბეჭდის შექმნას? რატომ?
საშინაო დავალება: მოიძიე ინფორმაცია მეცნიერება პალეონტოლოგიის შესახებ.
როგორ ხდება ბუნებაში ანაბეჭდების წარმოქმნა.
საქართველოში მოპოვებული ნამარხების შესახებ.
სად იყენებენ მედიცინაში მსგავსი პროცედურას ანაბეჭდის აღებით და შექმენი პრეზენტაცია.
გაკვეთილი მთავრდება შეჯამებით.
გაკვეთილი გადის ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ შედეგზე.
Комментарии
Отправить комментарий